Impiedica Google-ul sa creeze cache

Google pune numeroase pagini web in cache (un fel de back-up al paginii web), cu scopul de a prezenta utilizatorilor imaginea respectivei pagini, in caz ca serverul ce hosteaza pagina web este cazut. Utilizatorii pot vedea acest cache urmarind link-ul “Cached” ce apare pentru fiecare rezultat oferit de Google:

Detalii

Cum imi fac un site? (comparatie practica)

Am gasit pe un forum o paralela intre crearea unui site si constructia unei case. Si voi posta aici un articol care vorbeste despre un site ca si cum ar vorbi despre constructia unei case – sper sa fie de ajutor:

Detalii

Cum indexeaza Google o pagina web?

Google are un crawler numit Googlebot, un produs software ce indexeaza paginile web (in prezent el indexeaza si alte tipuri de fisiere). Principiul dupa care functioneaza acest crawler este simplu (dar nu se poate spune acelasi lucru si despre implementarea lui!): cand crawler-ul citeste o pagina web el va adauga in lista paginilor de vizitat toate link-urile de pe pagina citita in respectivul proces.

Detalii

Intrebari si raspunsuri Google despre Optimizare web

1. Trebuie sa introduc link-uri si pagini noi si/sau vechi in Google?

Google isi reinnoieste index-ul des, asa ca introduceri de link-uri noi sau vechi nu sunt necesare. Ar trebui sa reusim sa le culegem in timpul fiecarei parcurgeri.

Detalii

4 pasi in crearea unui site special pentru a castiga bani prin AdSense

Crearea unui site în scopul de a câştiga din publicitate cu Google AdSense a devenit în ziua de azi o metodă populară de a face bani în plus. E mai uşor de câştigat prin AdSense decât prin vânzarea de produse sau servicii online. Însă toate astea implică muncă, timp şi bani înainte de a începe să profitaţi de pe urma acestui program. Mai jos veţi găsi paşii ce vă vor ajuta în crearea unui site cu care se poate câştiga prin AdSense.

Detalii

Crearea unui site web

Internetul este in continua expansiune, iar predictiile despre viitorul sau spun ca acest lucru nu se va opri prea curand. Anul acesta s-a depasit cifra de 2 miliarde de utilizatori de Internet. Expansiunea interntului are loc pe doua planuri: cresterea numarului de utilizatori si cresterea numarului de site-uri web. Tinand cont de acest al doilea aspect, crearea unui site web pentru companiile sau firmele mai mici, care inca nu poseda unul, ar trebui sa devina o necesitate. Trebuie sa nu uitam (ca manageri ai acestor companii) ca firma are nevoie de o identitate virtuala si ca probabil concurenta este deja prezenta online.

Detalii

Pasi esentiali pentru crearea unui site nou

In acest articol se vor prezenta pasii importanti si esentiali in creaza unui site web si totodata cateva trucuri pentru a creste rating-ul site-ului si a face profit de pe urma acestuia. Fiecare utilizator care doreste sa isi creeze un site trebuie sa parcurga anumiti pasi obligatorii ce sunt vitali pentru functionalitatea si popularitatea site-ului si in cadrul acestui articol vom incerca sa prezentam pe scurt acesti pasi si importanta lor.

Detalii

4 mari motive pentru un blog nisat

Pentru că blogosfera românească e plină de bloguri personale are unor tineri (în general) ce scriu lucruri generaliste, îşi câştigă traficul de pe seama google-ului, ajung la un 100 – 200 de vizitatori zilnici şi atât.

Blogul e o unealtă, trebuie privit ca atare, trebuie folosit ca atare. M-am gândit să fac o listă de motive, de plusuri pe care le-aţi avea în cazul în care aţi aleg o nişă la deschiderea unui blog.

Detalii

Pagina web dinamica evolueaza

Iniţial internetul a constat din pagini statice, care erau actualizate doar ocazional de către deţinătorii lor.
Ulterior au fost realizate şi sisteme de gestiunea automată a informaţiilor dintr-un site Web, numite Content Management Systems. Acestea puteau construi pe loc – în mod dinamic, la cerere – versiunea cea mai nouă posibil a paginii web, şi anume prin consultarea unei bănci de date (sigur că şi aceasta trebuia actualizată permanent, dar asta se facea pe căi tradiţionale, nelegate direct de WWW). Dar şi această tehnică împarte oamenii în „creatori” de pagini Web şi „consumatori” mai mult sau mai puţin pasivi ai acestor pagini/informaţii/documente.

Detalii